1 Σεπτεμβρίου 2012

Γνωρίζεις τον Ωροσκόπο σου;


Σίγουρα υπάρχει η δυνατότητα μέσα από το διαδίκτυο να βρεις κάποια σελίδα που παρέχει αυτόματο υπολογιστή του Ωροσκόπου σου.

Αν όμως για κάποιο λόγο δυσκολεύεσαι,

στείλε μου τα απαραίτητα στοιχεία και θα σου απαντήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Θα χρειαστεί να μου στείλεις:
Ημερομηνία γέννησης (ημέρα, μήνα, έτος)
Ώρα γέννησης (σε μορφή 24ωρου ή 12ωρου με σημείωση αν πρόκειται για πρωί ή βράδυ)
Τόπος γέννησης (πόλη ή χωριό και χώρα αν δεν είναι η Ελλάδα)

Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο εκτός από το email σου για να σου απαντήσω.
Μπορείς βέβαια να γράψεις την ερώτησή σου σ' ένα σχόλιο παρακάτω.


2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το blog σου, που μου άρεσε πολύ.
    Για να πω την αλήθεια δεν τα καταφέρνω πολύ με το pc και δεν μπόρεσα να βρω τον ωροσκόπο μου. Μια φίλη μου είπε ότι είναι ότι ο Ωροσκόπος μου είναι Σκορπιός αλλά σ ένα περιοδικό βρήκα ότι είναι Τοξότης. Σε παρακαλώ δες το κι εσύ και πες μου τι από τα 2 είναι;
    Γεννηθηκα λίγο έξω από τη Λάρισα στις 29 Σεπτεμβρίου 1985 στις 11 το πρωί - η μαμά μου λέει ότι ήταν 2-3 λεπτά μετά τις 11.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου Fotini,
    είναι αλήθεια ότι στις 29 Σεπτεμβρίου 1985 ο Ωροσκόπος άλλαζε ακριβώς στις 11 το πρωί. Αν γεννήθηκες μετά τις 11 (και 1-2 λεπτά), έχεις Ωροσκόπο Τοξότη. Αν πάλι γεννήθηκες στις 10.59' ο Ωροσκόπος σου είναι στην τελευταία μοίρα του Σκορπιού. Αφού η μητέρα σου λέει ότι είχε περάσει 11, τότε έχεις ωροσκόπο Τοξότη, στην 1η μοίρα.

    Ελπίζω να σε βοήθησα.
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
    Αγαύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας και οι προτάσεις σας δεκτά. Φυσικά, αν κάποιο σχόλιο περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφεται άμεσα.